Ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушылармен жұмыс » Жетісу облысы Кербұлақ ауданы Қарашоқы орта мектебі
Жетісу облысы білім басқармасының
Кербұлақ ауданы бойынша білім бөлімінің
"Қарашоқы орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
+7728 96-9-53 Қабылдау бөлімі :
+7(728) 96-9-53
Директор бөлімі:+7(728) 96-9-55
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » Ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушылармен жұмыс
14
ноябрь
2022

Ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушылармен жұмыс

Қарашоқы орта мектебі бойынша 

ерекше білім беру қажеттілігі бар және үйде оқитын білім алушылармен жұмыстың жүргізілуін бақылау  туралы анықтама


Бақылау мақсаты: Ерекше білім беру қажеттілігі бар және үйде оқитын білім алушылармен жұмыстың жүргізілуін бақылау

Бақылау  обьектісі- Жұмыс жоспарлары, ҚМЖ

Бақылау субьектісі- Пән мұғалімдері мен сынып жетекшілер және арнайы маман, педагог-ассистент, педагог-логопед

Бақылаушы: Директордың оқу-тәрбие ісі жөніндегі орынбасарлары К.Махмет, Э.Букабаева.

Қазіргі балаларды оқыту кезінде ерте жастан бастап өмір бойы білім  алу үшін жаһандық дағдылар мен қызығушылықтарды қалыптастыру өте маңызды. Әдістемелік нұсқау хатта инклюзивті білім беру жайлы айтылған. Бірінші деңгейде инклюзивті білім алушының қажеттілігі мен қолдауын бағалауды тікелей педагог жүзеге асырады, екінші деңгейде қажеттіліктерді бағалау мен қолдауды тек мұғалім ғана емес, сонымен қатар психологиялық-педагогикалық қолдау қызметі мамандарының тобы (психолог, логопед, дефектолог, әлеуметтік педагог) жүзеге асырады. Бақылау барысында бұйрық, сабақ кестесі, анықтама ОПМПК қорытындысы, ата-анасы туралы мәлімет, оқушымен жұмыс жоспары, педагогтермен жұмыс жоспары, оқушылармен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс тәртібі, мінездемесі, бақылау журналдары пән педагогтері мен мамандардың жұмыстары қаралды.   

2022-2023 оқу жылының қыркүйек айында алғашқы диагностикалық зерттеу жүргізіліп, жалпы сөйлеу тілінде, жазуында және ауызша сөйлеу тілінде кемістігі бар білім алушылардың тізімі алынған. Тізімде тек бастауыш сыныптардан 10 білім алушы. Енді мынадай сұрақ туындайды. 5-11 сыныптарда ерекше білім беруді қажет ететін  білім алушылар мүлдем жоқ па? Не мамандар, не сынып жетекшілері қарамаған. Алдағы уақытта бақылауға алып жұмыс жүргізу керек!  

Тізімдегі ерекше білім беру қажеттілігі бар және қажет ететін білім алушылармен  мамандар арнайы -әлеуметтік бейімделуіне, түзету-педагогикалық дамуына, белсенділікке шақыруға, жеке білім беру сапасының жақсаруы бойынша жұмыстар жүргізілуде. 


Мектеп 

Білім алушылар саны

Пайыз %

Ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушылар 

Пайыз %

Үйде оқыту

Пайыз %

 Ерекше білім беруді қажет ететін  білім алушылар

Пайыз %

Арнайы мамандарға жүгіну

Арнайы маман

Педагог-логопед

Педагог-психолог

Әлеуметтік педагог

Қарашоқы ОМ КММ

339

100

3

0,8

2

0,6

10

3

13

11

1

1


Ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушылар мен үйден оқитын білім алушылар: 


Р.с

Аты-жөні

Қорытынды

Ұсынымдар 

Ескерту 

1

Құрмаш Айболат 

Зиятының жеңіл бұзылысы. Мінез-құлқының бұзылуы. Зерде жеткіліксіздігі негізінде оқу әрекетінің бұзылуы

1.Жеке оқу бағдарламасы бойынша білім беру.

2. Жеке оқу бағдарламасына сәйкес оқыту нәтижелерін бағалау тәсілдері мен критерийлерін өзгерту

3.Зияты зақымдалған балаларға арналған оқулықтар мен жұмыс дәптерлерін қолдану

4.Мектеп жағдайында педагог-дефектологтың, педагог-психологтың арнайы қолдану.

5.Педагог-ассистенттің арнайы қолдауы.

6. ОПМПК-ның бақылауында болу.

Арнай –педагог-ассистент жұмыс жасайды

2.

Айтқали Ақниет 

Зиятының жеңіл бұзылысы. Оқу әрекетінің бұзылуы. Жалпы сөйлеу тілінің дамуының 2-3 деңгейі

1.Жеке оқу бағдарламасы бойынша білім беру.

2. Жеке оқу бағдарламасына сәйкес оқыту нәтижелерін бағалау тәсілдері мен критерийлерін өзгерту

3.Зияты зақымдалған балаларға арналған оқулықтар мен жұмыс дәптерлерін қолдану

4.Мектеп жағдайында педагог-дефектологтың, логопедтің арнайы қолдану.

5. ОПМПК-ның бақылауында болу.


3.

Дүйсенқазы Мирас 

Юношеский остеохондроз головки бедренной кости (легга-калве-пертеса)

Тірек-қимыл аппаратының бұзылуы

Үйде оқыту қажеттілігі

Үйден оқиды

4.

Хамит Мират 

Тірек–қимыл аппаратының бұзылуы: өздігінен жұріп-тұра алады. Зиятының жеңіл бұзылысы. Зерде жеткіліксіздігі негізінде оқу әрекетінің бұзылуы.

1Жеке оқу бағдарламасы бойынша білім беру.

2. Жеке оқу бағдарламасына сәйкес оқыту нәтижелерін бағалау тәсілдері мен критерийлерін өзгерту

3.Зияты зақымдалған балаларға арналған оқулықтар мен жұмыс дәптерлерін қолдану

4.Мектеп жағдайында педагог-дефектологтың  арнайы қолдану.

5. Арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсету мақсатында, тұрғылықты жері бойынша  аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар органына жіберілсін. 

6. ОПМПК-ның бақылауында болу.

Үйден оқиды







Р.с

Пән педагогтерінің аты-жөні 

Пәні 

 Жүргізілетін жұмыстар 

Жұмыс жоспары 

ҚТП

ҚМЖ

Бақылау күнделігі

Даму динамикасы

Қолданылатын материалдар



С.Мухалаева

Сынып жетекшісі

-








А.Малимбаева

Орыс тілі


+

Толық жазылмаған

+

-




Қ.Мендиярова

Ағылшын тілі

+

+

+

+

+

+



А.Құрманбаева

информатика

-

+

+

-

-

+



С.Тугумбаев

Дене шынықтыру 

-

-

-

-

-

-



Н.Нурелова

Сынып жетекшісі

+

+

+

+

+

+



А.Малимбаева

Орыс тілі


+

Толық жазылмаған

+

-




Қ.Мендиярова

Ағылшын тілі

-

+

Толық жазылмаған

+

-

-



А.Құрманбаева

информатика

-

+

+

-

-

+



С.Тугумбаев

Дене шынықтыру 

-

-

-

-

-

-



Г.Бисаева

Сынып жетекшісі, ағылшын тілі 

+

+

Толық емес

+

-

+



Ғ.Қойшибекова

Қазақ тілі

+

+

+

+

+

+



С.Мұстафаева

Қазақ әдебиеті

+

+

+

+

+

+



Г.Утегенова

Орыс тілі

+

+

+

+

+

+



Г.Думбергенова

Математика 

+

+

+

+

+

+



А.Қурманбаева

Информатика 

+

+

+

+

+

+



А.Манбаева

информатика

-

-

-

-

-

-



Г.Сергебаева

Қазақстан тарихы, дүние жүзі тарихы 

-

+

+

+

+

+



Б.Сағидолла

Қазақ тілі, оқу және тіл дамыту

-

+

+

+

+

+



А.Малимбаева

Орыс тілі

-

+

Толық емес

-

-

+



Э.Бакирбаева

Математика 

+

+

+

+

+

+



А.Кокусбекова

Жаратылыстану, география

+

+

+

+

+

+



Г.Куренбаева

Қазақстан тарихы

+

+

+

+

+

+



Д.Абаева

Әлеуметтік тұрмыстық бағдарлау









А.Қурманғалиева

Жеке дамыту сабақтары

-

-

Ойын түрі

+

-

+




Әлеуметтік педагог, педагог-логопед мамандары ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыларға арналған әдістемелік бағдарламар құрастырылған, бекітілуге облыстық әдістемелік кабинетке ұсынылған. 

Жалпы бақылау барысындағы кемшіліктер мамандардың жұмыстары бекітілгенмен жоспарланған жұмыстардың іс жүзінде іске толық аспауы. 

Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив