1 тоқсан қорытындысы
Қарашоқы орта мектебі бойынша
1 тоқсанда атқарылған жұмыстар және алдағы міндеттер
2022-2023 оқу жылы
Оқу-тәрбие жоспарын орындау және Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңын орындалуын жүзеге асыру мақсатында мектепте 2022-2023 оқу жылының 1 тоқсанында аталған жұмыстар жүргізілді.
1-11 сыныпта 25 сынып және мектеп алды даярлық тобымен 25+1 жасақталды.
1-11 сыныптар аралығындағы қозғалыс:
Оқу жылының 1 тоқсан басында – 342 / 172 (келді 1/1, кетті 4/1) 1 тоқсан соңында 339/ 172.
Білім сапасы: Оқу озаттары мен оқу екпінділері туралы мәлімет: оқу озаты 39/25, оқу екпіндісі 138 /84, білім сапасы 55,7% / 68,1%.Буындар бойынша тоқталсақ:
1-4 сыныптар | 5-9сыныптар | 10-11сыныптар | 1-11сыныптар | ||||
Оқу озаттары % | Оқу екпінділері % | Оқу озаттары % | Оқу екпінділері % | Оқу озаттары % | Оқу екпінділері % | Оқу озаттары % | Оқу екпінділері % |
18 / 13 | 45/ 24 | 17/9 | 63/ 40 | 4/ 3 | 30 /20 | 39 /25 | 138/ 84 |
60,6 / 80,4 | 48,2 / 57,6 | 70,8 / 79,3 | 55,7 / 68,1 |
2021-2022 оқу жылының қорытындысы мен 2022-2023 оқу жылының 1 тоқсанының қорытындысының салыстырмалы білім сапасы туралы мәліметі төмендегі кестеде көрсетілген:
Оқу жыл-дары | 1-4 сыныптар | 5-9сыныптар | 10-11сыныптар | 1-11сыныптар | ||||||
2021-2022 оқу жылы -ның қорытын- дысы | Оқу озаттары % | Оқу екпінділері % | Оқу озаттары % | Оқу екпінділері % | Оқу озаттары % | Оқу екпінділері % | Оқу озаттары % | Оқу екпінділері % | ||
32 / 20 | 41 / 15 | 26 / 19 | 90/ 56 | 7 / 5 | 26 / 14 | 65 / 44 | 157 / 85 | |||
67 / 81,4 | 62,7 / 78,1 | 73,3 /82,6 | 65,5 / 79,6 | |||||||
1 тоқсан | 1-4 сыныптар | 5-9сыныптар | 10-11сыныптар | 1-11сыныптар | ||||||
Оқу озаттары % | Оқу екпінділері % | Оқу озаттары % | Оқу екпінділері % | Оқу озаттары % | Оқу екпінділері % | Оқу озаттары % | Оқу екпінділері % | |||
18 / 13 | 45/ 24 | 17/9 | 63/ 40 | 4/ 3 | 30 /20 | 39 /25 | 138/ 84 | |||
60,6 / 80,4 | 48,2 / 57,6 | 70,8 / 79,3 | 55,7 / 68,1 | |||||||
Айы-рымы | -6,4 / +1 | -14,5 / -20,5 | -2,5 / -3,3 | -9,8 / 11,5 | ||||||
2021-2022 оқу жылы мен 2022-2023 оқу жылының 1 тоқсандағы білім сапасын салыстырғанда – 9,8% / - 11,5 %-ға төменді көрсетті.
Оқу-тәрбие жоспарына сәйкес «Тілдер» айлығына арналған іс-шаралар өткізіліп, қорытындысы шығарылды. «Шебер» және «Шежіре» әдістемелік бірлестігінде ашық сабақтар фестивалі өткізіліп бірлестік мұғалімдері өз тәжірибелерімен бөлісіп зерттеу сабақтарын берді.
Мектепішілік бақылау бойынша қазақ тілі мен әдебиеті пәндерінің оқытылуы жағдайын зерделеу жұмысы жүргізіліп, қорытындысы бойынша анықтама жазылды. Дене шынықтыру пәнінен нормативтердің орындалуы бойынша бақылау жүргізіліп, анықтамасы жазылды. 2022-2023 оқу жылындағы білім алушылардың өткен оқу жылындағы біліміндегі олқылықтардың орнын толықтыру және жаңа оқу жылына арналған оқу бағдарламасындағы оқу мақсаттарының меңгерілуін қамтамасыз ету бойынша жұмыстар жүргізілуде. Өткен оқу жылдарындағы біліміндегі олқылықтардың орнын толықтыру бойынша 2-11 сыныптардан кіріс тест алынып нәтижесі шығарылды. Олқылықпен жұмыс оқу жылы барысында әр тоқсан сайын жоспарланып білім алушылармен нақты жұмыстар жүргізілуі керек. Қазір пән педагогтері әлі де толық олқылықпен жұмыс жоспарын бекітпеген. Оған не себеп?? Сонда міндетті түрде мектеп әкімшілігі тексеру керек пе! Бұл оқу жылының басында барлық педагогтерге айтылып түсіндірілген. Ал осы жұмыстың тағы бір кемшілігі білім алушылардың жұмысының дәлелді болмауы! Алдағы уақытта нақты жұмыстар жүргізілуі керек. Сонымен қатар жеке оқушымен жұмыс, қорытынды аттестаттауға, ББЖМ-ға дайындық жұмыстарының жұмыс жоспарлары толық бекітілмеген!
Байқаулар: Аудан көлемінде өткізілген «Дарынды шәкірт, талантты ұстаз» байқауына бастауыш сынып педагогі Б.Молдахметова қатысты, нәтижесі көрсетілмеді. Жалпы пән педагогтерінің өткізілетін байқауларға жауапкершіліктерін арттырып, өз деңгейінде қатысып, нәтиже көрсетсе.
Пән олимпиадалары мен байқаулар:
2-7 сыныптар арасындағы «Зерде» шығармашылық байқауына қатысқан білім алушылар
Р.с | Білім алушының аты-жөні | Сыныбы | Тақырыбы | Жетекшісі | Нәтижесі |
1 | Ертай Алинур | 2а | «Ертегі терапиясы арқылы адамгершілікке баулу» | С.Мухалаева | Облыстық кезеңге өтті |
2 | Бекмұрат Нұрдаулет | 2б | «Көбейту, кестесіз көбейту» | Н.Нурелова | Аудандық кезең |
3 | Дүйсенқазы Мирас | 5б | «Бөлме гүліне музыканыі әсері» | А.Манбаева | Аудандық кезең |
4 | Марат Шыңғыс | 6а | «Навахо халқымен қазақ халқының тұрмыс халқының тұрмыс тіршілігіндегі ұқсастықтарымен ерекшеліктері» | Қ.Мендиярова | Облыстық кезең |
5 | Қасымхан Бекжан | 7б | «Көрінбейтін сия биология ғажайыбы» | Б.Абикенова | Облыстық кезең |
6 | Батырбек Әсем | 7б | «Бақбақ гүлінен бал жасау әдісі» | Б.Абикенова | Аудандық кезең |
7. | Мұқаш Алан | 7а | «Робототекниканың өмірде қолданылуы» | Б.Байғалық |
«Дарын» ғылыми жобалар байқауы
Р.с | Білім алушының аты-жөні | Сыныбы | Тақырыбы | Жетекшісі | Нәтижесі |
1 | Орынбасар Дана | 11а | «Тригонометрияның өмірде қолданылуы» | Б.Байғалық | Аудандық 3 орын |
2 | Тлепберген Баян | 11а | «COVID-19» | Г.Утегенова | Аудандық 1 орын |
«Дарын» президенттік тест байқауы
Р.с | Білім алушының аты-жөні | Сыныбы | Тақырыбы | Жетекшісі | Нәтижесі |
1 | Орынбасар Дана | 11а | Жаратылыстану бағыты | Г.Утегенова Пән мұғалімдері |
«Айқанат» республикалық олимпиадасына 8а сынып білімалушысы Н.Әлібек 1 кезеңге қатысуға жолдама алды.
Қорытынды аттестаттау. 9 сыныпта-31 білім алушы, 11 сыныпта -24 білім алушы. Оқу жылының басында мектепішілік бұйрық шығарылып, жауапты пән мұғалімдері бекітіліп, іс шаралар жоспары жасалынды. Қорытынды аттестаттау бойынша дайындық жұмыстары жүргізілуде. Пән мұғалімдері әр балаға сараптама-мониторинг жүргізіп, нәтижесіне бақылау орнатып отырса, қорытынды аттестаттау бойынша бақылау, сынама тест жұмыстары алынды. Білім алушылармен ата-аналармен жиналыстар өткізілді. Алдағы уақытта жоспарланған жұмыстар өз деңгейінде жүргізілуі керек.
Pisa, Pirls, Times: Биылғы «Мектептерге арналған PISA»-халықаралық зерттеу жұмысына Қарашоқы орта мектебі іріктеліп алынды. Бүгінгі күнге іс-шаралар жоспары жасалып, жұмыстар жүргізілуде. «Мектептерге арналған PISA»-PISA (ЭЫДҰ) негізіндегі мектептерге арналған тестілеу. Мектептерге арналған PISA деген не? бұл ЭЫДҰ әзірлеген, оқушылардың дағдыларын бағалауға және мектеп/колледж әкімшілігіне 15 жастағы оқушылардың сыни ойлауын, өз білімін жаңа мәнмәтіндерде іскерлікпен қолдана алуын түсініп талдауға көмектесетін бағдарлама. Бағалау бағыты: Оқу, математика, жаратылыстану. Әлемнің 14 елі Мектептерге арналған PISA-ға қатысты. Жалпы зерттеуге 15 жас 2 ай 16 жас аралығындағы білім алушы іріктеліп алынса, оның нақты 25 білім алушы зерттеуге қатысады, ал 13 білім алушы алмастырушы ретінде тізімге алынды. Облыстық, аудандық білім бөлімі тарапынан облыстық оқу әдістемелік бөлімінен дайындық бойынша тексеру жұмысы жүргізілді. Тексеру барысында жұмыс нәтижесі оң болды. Жалпы дайындық бойынша пән педагогтерімен, ата-аналармен, білім алушылармен мектеп әкімшілігі тарапынан түсіндіру жұмыстары, жиналыстар өткізіліп, сауалнамалар алынды.
Рейтинг. 1 тоқсанның аяқталуына байланысты мектепішілік бұйрық шығарылып, сынып жетекшілер оқушылар қозғалысын, пән мұғалімдері тоқсан қорытындысы бойынша есеп өткізді. Кейбір әріптестер ешқандай жауапкершілік танытпай өз жұмыстарын көрсеткен жоқ. 1 тоқсанның аяқталуына байланысты алынған есептер бойынша қорытынды бұйрық жазылады, ескертулер беріледі. (есеп орындалмаған жағдайда)
Журнал тексеру. Тоқсан барысында күнделікті электронды журналдың жүргізілуі тексерілді. Тексеру нәтижесінде кейбір мұғалімдер салғырттық танытып, ескертуден кейін толтырып отырды. Күнделік кз–ті толтырудағы басты кемшілік оқу бағдарламасының орындалмауы мен білім алушылардың есептік кезеңдерінің өз деңгейінде жұргізілмеуі. Мысалы 21 сыныпта білім алушылардың үлгерімі есептік кезеңде көрсетілмеген.
Пән мүғалімдерінің іс-тәжірибелерінің таратылуы. 2022-2023 оқу жылында пән педагогтерінің іс тәжірибелерін тарату жоспарланған. 1 тоқсанда бастауыш сынып педагогі Р.Қокусбекованың, қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің педагогтері Ғ.Қойшибекова мен С.Мұстафаева, химия пәнінің педагогі Н.Оңалбаеваның жұмыстары жинақ беттеріне жарияланды.
Алдағы міндеттер:
- Білім сапасын көтеру, білім алушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру.
- Мектепішілік бақылауды күшейту.
- Қорытынды аттестаттау бойынша жұмыстарды жүргізу, сараптама жасау.
- Электронды журналдың жүргізілуін бақылауға алу.
Дайындаған: К. Махмет – директордың оқу-тәрбие ісі жөніндегі орынбасары